Jak nakupovat

Celý nákup probíhá v několika krocích. 
 

1. Vyhledejte zboží. Pro vyhledání zboží, můžete využít buď přehledné kategorie ve vertikálním menu v levé části e-shopu, nebo vyhledávací pole v centrální horní části.

2.  V detailu nebo v boxu produktu zvolte požadované množství a proklikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Produkt se tak přesune do košíku. 

3. Dále můžete pokračovat v nakupování, nebo přejít do košíku a jednotlivé položky upravovat. 

4. Pokud jste spokojeni s obsahem vašeho košíku, pokračujte pomocí tlačítka "Pokračovat".

5. Zde zvolte způsob dopravy a způsob platby a pokračujte pomocí tlačítka "Pokračovat".

6. V následujícím kroku vyplňte osobní údaje a dodací a fakturační adresu. Pokud nechcete při každém nákupu vyplňovat tyto údaje, využijte možnost registrace. Registrací ušetříte váš čas při vytvoření další objednávky, máte také možnost jednotlivé objednávky sledovat a mít o nich přehled i zpětně.

7. Poté proklikněte na "Odeslat objednávku".

Na uvedený e-mail vám dojde potvrzení objednávky a už jen čekáte na její doručení ;-) 

 

Co se děje dále s mojí objednávkou?
 

Zajímá vás jak to bude dál s vaší objednávkou po jejím dokončení? Tak to jste tu správně, zde najdete popis :-) 

Provedli jste objednávku a na váš email došlo potvrzení o provedené objednávce. Pokud jste zvolili způsob platby převodem na účet, tak zaplatíte Vaši objednávku. 

Nyní čekáte. Jakmile nám přijde platba na účet, odesíláme aktualizaci objednávky - objednávka zaplacena. V tuto chvíli aktivně pracujeme na připravení vaši objednávky k přepravě. 

Jakmile je objednávka připravena, obdržíte email s informacemi o zásilce. V němž naleznete také fakturu. 

 

Otevřená objednávka

Pokud zvolíte způsob doručení "Otevřená objednávka" znamená to, že zaplacené zboží bude uschováno u nás v úschovně. Dobu jejího odeslání můžete zvolit později. Pokud máte u nás takto uschované zboží, můžete k němu přidávat i další objednávky dle libosti. Odešleme Vám tedy všechny objednávky v jednom balíčku za jedno poštovné. 

  • Otevřená objednávka je pouze na dobu jednoho měsíce (od data vystavení první faktury)
  • Pouze pro registrované zákazníky
  • Platíte pouze jedno poštovné
  • Pokud celková cena za všechny uschované objednávky překročí limit pro dopravu zdarma, není možné způsob dopravy zdarma uplatnit (pouze v případě, že jedna z objednávek překročí limit pro dopravu zdarma) 

Ukončení (odeslání) otevřené objednávky

Ukončit (odeslat) otevřené objednávky lze tak, že do nákupního košíku vložíte "produkt" Uzavření otevřené objednávky. Poté zvolíte způsob dopravy a odešlete objednávku. V této objednávce mohou být i další produkty. 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.